3 juli 2011

Bildligt talat

13 kommentarer:

  1. Alltså så som du fick till skuggan på stegen så ser det mera än livsfarligt ut;-) Det är det ju iofs oavsett - ingen säkerhetssele - usch... men en härlig bild naturligtvis:-)))

    SvaraRadera
  2. Aj aj - det där ser livsfarligt ut!
    Hoppas den stackar´n klarade sig!

    SvaraRadera
  3. Jag vågade inte se efter hur det där slutade, höjdrädd som jag är. Bara knäppte snabbt och skyndade vidare. Han ser ut att ha ett rep som hänger ner bredvid sig men det jag undrade mest över var om han hade för kort stege och hur han tänkte ta sig ända upp... om han nu skulle det.

    SvaraRadera
  4. Fy vad läskigt! Där skulle jag aldrig klättra.

    SvaraRadera
  5. Inte ens jag skulle våga klättra där! Tror jag i alla fall;)
    Fast säkerhetssele skulle jag ha!

    Sv. Chili älskar och använder så ofta jag kan, glass älskar jag oxå, men inte lika ofta som Chili;)

    annette

    SvaraRadera
  6. Haha, upp till bevis, Annette! ;) Men absolut inte jag! Jag vågar mycket men höga höjder är en grej för sig.

    SvaraRadera
  7. Väldigt ren och nästan steril bild ... och så bryter denna människan på stegen helt första intrycket - en märklig och spännande bild :)

    SvaraRadera
  8. Det gäller bara att inte titta neråt:)
    Har ju bestigit både Galdöpiggen och Glittertind i Norge, även vandrat på på Svartisen där det fanns stora glaciäsprickor, så det finns en viss idoti i den här hjärnan;)

    annette

    SvaraRadera
  9. Men oj...det ser helt livsfarligt ut. Inte ens jag som älskar lite utmaningar skulle ge mig upp där...inte utan säkerhetssele i alla fall.

    SvaraRadera
  10. Nä det där var ingen höjdare ;-) att se för mig - jag är höjdrädd.....snygg bild och läcker färg på byggnaden!

    SvaraRadera
  11. Jag letar allt vad jag kan för att ana mig till vart karln ska ta vägen när stegen tar slut...? Han får väl hålla sig i spiskroken, med tanke på bristen på sele eller rep. ;-)
    Ser farligt ut.
    Det är inte alltid så lätt att leta fel när man har ett garage och kunden är svår att förstå. ;-)

    SvaraRadera
  12. Usch nej! Det där jobbet skulle jag inte våga mig på. Jag är fruktansvärt höjdrädd. Fast jag vet att det går att övervinna ...till en viss gräns.
    Läckert fångat!

    SvaraRadera
  13. Här var du påpasslig för skuggan där är verkligen häftig.

    SvaraRadera