9 mars 2012

Tema fredag - färg

23 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga färgsprakande blommor!
    Och nej, jag har inte bakat tårtan, jag ÖNSKAR jag hade gjort den! Visst är den fin! Den är bställd på ett bageri......

    SvaraRadera
  2. Ståtliga är de ju och färgsprakande. Lite annat än i mina rabatter just nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du lär hitta såna här i CA... om jag inte minns fel.

      Radera
  3. Snyggt och härligt färgsprakande;-)
    Ha en skön helg;-)

    SvaraRadera
  4. Mmm det är färgrikt det!

    SvaraRadera
  5. Ja riktigt härliga blommor :)

    SvaraRadera
  6. Härliga blommor. Bilden är mycket vacker, som en tavla. Snyggt redigerat!

    SvaraRadera
  7. Vilken färgprakt. Jag gillar dessa blommor!

    SvaraRadera
  8. Det var fina färger i din bild.
    Beträffande spöken har någon sagt: Jag tror inte på spöken, men jag har en väldig respekt för dom. Ha en fin helg, med eller utan spöken. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som en bra inställning... om de mot förmodan skulle finnas. ;)

      Radera
  9. Verkligen ståtliga blommor du visar upp.
    Så vackert i det fria! :-)
    Tror jag sett dem bland snittblommorna i blomaffären.
    Snygga blommor.

    SvaraRadera
  10. fin bild men ett roligt "filter" över ;)

    SvaraRadera
  11. Papegojblommor är lika färgsprakande som en del av den flygande varianten
    ja jag menar papegojor då.....
    ha en skön helg

    SvaraRadera
  12. Vackert med papegojblommor! De blommar här nere nu också!
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Behöver jag säga att jag blir avundsjuk? :)

      Radera
  13. Den bilden har du lekt med eller!? Lagt struktur på den eller nå't. Ganska cool effekt faktiskt - lite som en gammal målning. Å dessa blommor är ju så vackra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag leker alltid med mina bilder, mer eller mindre. Just den här såg inte så rolig ut från början. Men fråga mig inte hur jag gjorde för det minns jag inte... det gör jag nästan aldrig, speciellt om jag suttit och fibblat en stund. Minst ett filter har jag på här, tyckte att det blev en spännande yta, lite som en Wettex-duk faktiskt.

      Radera
  14. Underbart färgsprakaknde och exotiskt!

    SvaraRadera
  15. De är så vackra, papegojblommorna! Som så ofta förvånas man av naturens rikedom!

    SvaraRadera
  16. Absolut färgsprakande!
    Bilden blir intressant med filtereffekten...
    bra att du förklarade
    har en del kvar att lära
    grunnade och grunnade,genom vattrat fönster? :)

    SvaraRadera
  17. Vilken fin effekt, ser ut som en torr disktrasa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, disktrasa, precis vad jag tyckte också.

      Radera