30 november 2006

Faddergala från Colombia

Fredagen den 8/12 2006 kl. 20 sänder TV4 Plans faddergala direkt från en by utanför Cartagena i nordvästra Colombia. På galan uppträder både kolombianska och svenska artister, bland andra Blacknuss, Lisa Miskovski, Moneybrother, Carola och Darin. Du får en inblick i Plans arbete i Colombia och under programmets gång visas resereportage från olika projekt runtom i världen med Carolina Klüft, Michael Nykvist, Suzanne Reuter, Agneta Sjödin och Bengt Magnusson. Läs mer på Plan Sveriges hemsida.

2 kommentarer:

  1. Bra där, jag bör också göra reklam för Faddergalan på min blogg. Det var så kul förra året när de sände direkt från ett mottagarland! Kul idé tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Ja, det tycker jag. Såg galan från Ghana förra året och den var häftig! Det var ju första gången man sände från ett mottagarland. För några år sedan var jag till och med på inspelningen i Stockholm. Som översättare fick man två biljetter på den tiden så jag tog chansen att se hur man gör tv. Det var kul! Skulle förstås inte tacka nej till biljetter till Colombia heller... ;D

    SvaraRadera