12 september 2010

Offentlig ursäkt

Jag har registrerat ett twitterkonto: @pumita2010. Minns inte när men det har gått en tid. Tänkte att jag kanske skulle delta i en bokcirkel... eller nåt. Har varit inloggad en gång sedan dess, kanske två. Mer har det inte blivit. Under tiden har jag fått små käcka meddelanden till min mejl om att NN gärna vill höra på när jag twittrar. Det här är pinsamt. Vad har jag gjort åt saken? Ingenting. Nada. Det är inte för att jag inte vill. Att NN ska höra. Jag har bara inte prioriterat twitter när jag inte riktigt har fått klart för mig vad det ska vara bra för. Jo, jag kanske ska testa för att få reda på det. Så kan det vara. Men det har inte blivit av. Förlåt för att jag inte har svarat. Det beror inte på NN. Det är bara jag som inte vet. Om jag ska twittra. Och varför. Inte ens hur om jag vill det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar