11 juni 2011

Långsam service


Inte bara Della som har drabbats... man kan ruttna för mindre!

5 kommentarer:

  1. Det har väl hänt att man känt sig så där när man hamnat på något ställe och väntar på både mat och dryck. :-)
    Jag tror att det var dominoeffekten som fällde mina cyklar. Någon stötte till en (inte jag) och så rasade resten.

    SvaraRadera
  2. Min grundinställning är att ta det lugnt i såna här lägen men visst kan man bli lite matt ibland. Minns när jag var i Ecuador i en liten byhåla på kusten och skulle äta ute. Visste iofs att det kunde ta ett par timmar att få in deras fiskgryta men den var värd varje sekund! Den fisken var nyfångad. :p

    OBS! Det är inte personen som har skrivit inlägget som är med på bilden. =)

    SvaraRadera
  3. Riktigt så långsamt gick det inte på den tillställning jag var på, men det var snudd på. :-)

    SvaraRadera
  4. Här asgarvar jag - men vet inte om jag gillar det irl alltså;-)

    SvaraRadera
  5. Ha, ha tur att Della inte hamnade i det läget på sin middag;)

    annette

    SvaraRadera