14 augusti 2011

Skyltsöndag - en lång gata

8 kommentarer:

  1. Mycket lång! För det började väl på 1?

    SvaraRadera
  2. Della: Keine Ahnung! Jag var så fokuserad på nuffrorna att jag inte tittade efter, vad jag minns. Inte så att jag letade efter 1:an iaf. :)

    Camilla: Det måste ha varit en av de där eftermiddagarna när hela stan hade siesta och jag traskade runt i hettan. Dumma turist! ;)

    SvaraRadera
  3. Så läckert med skuggorna! Kanske är det vanligt i Sydamerika med låååånga gator. Vi bodde på Rua Rio de Janeiro 2121...Då var det ungefär mitt på den gatan ;)
    Jo jag brukar också fortfarande ha lite problem med kommenterandet här hos dig. Jag hinner bara skriva 2-3 av bokstäverna i koden sen kastas jag ut från det fältet. Och det är bara här som jag har märkt det. Men vad gör det :) Jag hoppas att det en vacker dag ordnar sig.
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Vilken skuggbild du fick till här!!! Bilden är en av mina absoluta favoritbilder på din blogg!!!

    SvaraRadera
  5. Ninni: Och här kommer jag dragandes med ynka 559, haha. ;) Ja du, det är ingen idé att ödsla energi på att reta sig på saker man inte kan göra ngt åt, säger hon förståndigt och biter ihop. =)

    BP: Tackelitack! Vad jag undrar över är hur det kommer sig att femmorna inte ser likadana ut i skuggan när de gör det i verkligheten. Ngn som har en bra teori? :)

    SvaraRadera
  6. Så högt nummer har jag nog aldrig sett, måste vara en lååååååååååååååååååååååång gata det;)
    Tack för att Du "känner", det här är inte klokt egentligen, en hel dag fylld av "ångest", något är fel, jag vet egentligen vad och det är att jag imorgon 07.00 måste vara i Linköping och starta upp i 150 % precis som om det var igår jag jobbade.
    Vet inte ens om mina tre olika koder för att kunna starta upp är giltliga;)
    Men Du vet ju själv hur det är, sedan läser man hur andra startar upp med kickoff osv.
    Vad är det!?

    Ha en bra vecka!

    Kram!

    annette

    SvaraRadera
  7. Ungefär den känslan har jag varje söndag. ;) Njaeee, inte riktigt sant men tänkte att det kanske känns bättre då. Kickoff kan jag inte ens stava till. ;) Önskar dig det samma. Sköt om dig!

    SvaraRadera