20 juni 2006

10 diez, 9 nueve, 8 ocho, 7 siete, 6 seis…

timmar kvar till avfärd, i alla fall hemifrån. Planet lyfter 6:25 i morgon bitti, men det är lite kringelikrokar innan dess. Vi har fyra timmars mellanlandning i Amsterdam och kommer fram på Benito Juarez-flygplatsen kl. 17:30 lokal tid om allt går enligt planerna. Glöm inte att uppdatera mig om allt roligt och intressant som händer på den här sidan Attilanten eller lämna en kommentar om ditten och datten. Det är alltid välkommet! Lev väl och må solen skina på er!

Lähtölaskenta on alkanut. Kuusi tuntia vielä kotoa lähtöön. Pitää olla hyvissä ajoin koska kuski ei tunne tietä meille. Kohta alkaa tulla sydämen tykytystä. Eihän tätä heikkohermoisempikaan kestä! Meillä on noin neljän tunnin välilasku Hollannissa ja perillä Benito Juarez-kentällä ollaan klo puoli kuusi illalla paikallista aikaa jos ei tapahdu mitään kummallista. Että sil viisiin, ollaan kuulolla! Aurinkoisia päiviä ja makeita mansikoita kaikille! Pistäkäähän tervehdystä tulemaan tännekin päin, että tiedän mitä puuhailette sillä aikaa kun minä liihotan maalimalla. Mooooi!

3 kommentarer:

  1. Tack Nadia! I´ll do my very best. Bara jag kan hålla mig borta från oväder och sånt (inte för att jag går och oroar mig för det, men är rätt realistisk och det kan faktiskt hända att vi är tvunga att ändra våra planer pga vädrets makter) så kommer det nog att bli super spännande och alldeles underbart!

    Hur långt har du själv kommit i resplanerna?

    SvaraRadera
  2. Toivottavasti matka meni ilman kommervenkkejä.

    SvaraRadera
  3. Hyvin meni, lue lisaa "suomalaiselta osastolta" :)

    SvaraRadera