6 mars 2007

Bloggutmaning med sex konstiga saker

Älskade Beijing har utmanat mig att skriva konstiga saker... what´s new?... njaa, den här gången handlar det om min egen höga person. Får se om jag får ihop så många. I´ll do my very best!

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Jag älskar musik, men är inte speciellt förtjust i att dansa och det beror på att jag lider av total avsaknad av koordinationsförmåga.

2. Jag äter aldrig den lilla träiga biten i en tomat.

3. Jag sover dåligt när det är fullmåne... och nej, jag tror inte på sånt där.

Eftersom jag själv bestämmer över reglerna tar jag mig friheten att halvera antalet punkter på listan, likaså antalet bloggare som får den stora äran att skriva konstigheter om sig själva. De är Kulturbloggen, La petite Haydee och Lo bloggar.

8 kommentarer:

  1. Whoo-whoo! I nearly understood everything on this one! How exciting! The only bit I didn't really get was "traiga".... but I can hazard a guess.....

    Look after yourself, and lots of love from UK.

    SvaraRadera
  2. jag sover också dåligt under fullmånens belysning. jag undrar om den inte påverkar oss i alla fall i någon mån?

    SvaraRadera
  3. Sipri: Probably it wasn´t any big surprise for you that I´m a bit strange. ;) A big hug from Sweden.

    Vargakvinnan: Jag vill helst inte tro det utan hoppas att allt är vad det ser ut att vara. Inga vidskepligheter... ;)

    SvaraRadera
  4. Jag äter inte den där träiga biten i en tomat heller. De är alldeles för hårda :P

    SvaraRadera
  5. Ursäkta dröjsmålet. Har haft det jobbigt som bara den. På jobbet. Med människor där.
    Jag lovar att svara på din utmaning.
    RS
    kulturbloggen.com

    SvaraRadera
  6. Ja då så. utmaningen antagen och åtgärdad:
    http://www.kulturbloggen.com/2007/03/konstiga_utmani.html
    mvh
    RS

    SvaraRadera
  7. CV: Usch då, det lät inte så kul. Hoppas att det har ordnat sig med människorna på ditt jobb! Kul att du tog dig tid att svara iaf. Ska genast kila till dig och kolla vad jag har missat för konstigheter hos dig. ;D

    SvaraRadera
  8. Nej, visst Linda, man äter ju inte glasspinnen heller!

    SvaraRadera