12 maj 2007

Tack för senast!

Ojoj, det är jobbigt att festa när man börjar bli till åren. 2 Puma-år med 415 inlägg under resans gång måste bli minst 90 människoår! Skönt med en cyberfest för man slipper ta hand om disken efteråt.

Till Johanna som kammade hem segern igår vill jag bara säga att jag inte kan lova några 10 miljoner men jag vann 75 kronor på en Triss-lott igår, minsann. Det finns hopp med andra ord!

Nu ska jag ägna mig åt att tänka ut 7 låtar som har - om inte förändrat mitt liv så i alla fall betyder extra mycket och väcker känslor utöver det vanliga. Jag skulle ta paus från bloggutmaningar, jag vet, men nu har jag gett upp! Det går ju inte. Jag får vara selektiv istället. Det blir perfekt att bota min Katzenjammer (hangover på tyska) med lite skön musik. Lev väl!

2 kommentarer:

  1. Hej du Pumans dotter, om du verkligen tänker och känner efter kommer du säkert att hitta några låtar som faktiskt knuffade dig åt ett annt håll än det du tänkt dig. Hursomhelst, välkommen in i matchen.

    SvaraRadera
  2. Tackar! Det här kräver en del tankeverksamhet och framför allt prioriteringar. Återkommer när jag har funderat klart.

    SvaraRadera