3 oktober 2007

Ordlös onsdag




28 kommentarer:

  1. Överkast på nunneklostret, hihi. ;)

    SvaraRadera
  2. Mönstret känns lite märkligt, men ändå inte...
    När jag lutar huvudet åt höger framför skärmen känns det mer rätt...

    SvaraRadera
  3. Jag funderade länge om jag skulle vrida bilden åt något håll men bestämde mig till slut för att ha den precis så som jag tog kortet. Huvudändan var till vänster.

    SvaraRadera
  4. Om man vrider huvudet åt vänster ser jag massa hängbröst.

    Betyder det att jag borde söka någon sorts hjälp?

    SvaraRadera
  5. *asg*...tja, varför inte? :o)

    SvaraRadera
  6. Fniss, den var rolig. Man vet aldrig vad som döljer sig...

    SvaraRadera
  7. Cool foto! Mönster är kul oh förvillar ögat :)

    SvaraRadera
  8. Är det sant? Det var ett intressant och oväntat fotoobjekt. Vad tycker nunnorna om att ha sitt överkast ute på bloggen, fniss!

    SvaraRadera
  9. 70 tals mönster som âr modernt i dag?

    SvaraRadera
  10. Väldigt speciell och fin!

    SvaraRadera
  11. En konstnär med fixering på "tuttar" är min gissning ;)
    Nej allvarligt talat, hoppas vi får veta sen...

    SvaraRadera
  12. Jaha, överkast! Jag kom att tänka på påfågelfjädrar. Men det gick inte riktigt ihop. Mariann

    SvaraRadera
  13. Jag trodde det var en "nygammal" tapet. Det är högsta mode nu med jättemönstrade tapeter.
    Är det från ett kloster?

    SvaraRadera
  14. Guava: I sånt fall är det fler som behöver hjälp... ;D

    Mildamakter: Ett gott skratt förlänger livet! :)

    Åsa: Jag har mina aningar... ;)

    Carin: Stirrar man för länge kan man säkert framkalla ett epileptiskt anfall, yikes!

    Marie: Inte så lite heller!

    SvaraRadera
  15. Nässelblom: Ja, det är faktiskt helt sant! Av kommentarerna att döma är det inte många som tror det... bara att jag har snuskig fantasi, snyft! ;)

    Lillie damour: Kanske det. Jag är inte så insatt i trender och sånt, men färgerna verkar vara det.

    Tack Sarah! Speciell åtminstone. :)

    Mimo: Haha, det ligger nära till hands att tro det eftersom jag skrev om "kubanska tuttar" i mitt förra inlägg men bilden är faktiskt från klostret i Gent.

    Mariann: Kunde kanske ha varit tapet också, en vedervärdig sådan...

    Boella: Den trenden med mönstrade tapeter hoppar jag nog över. Det här överkastet såg inte så slitet ut så det kanske inte är inköpt på 70-talet... får man hoppas.

    SvaraRadera
  16. Det såg ut som en tapet på avigsidan... häftig!

    SvaraRadera
  17. Sorbi: OK?! *vrider och vänder på huvudet och försöker tänka hur rätsidan i sånt fall ser ut, ASG*

    SvaraRadera
  18. Ja, typ som när man tagit fotot åt fel håll och tapeten är åt andra hållet... Herregud, jag kan inte förklara! Mönstret känns "fel" på det hållet som det är... :-) Men det var ett väldigt hippt och inne mönster!

    SvaraRadera
  19. HAHA, du förklarar ungefär lika bra som jag fattar, just nu iaf. Sängen nästa. Fast utan det där mönstret för jag tror att jag skulle bli sjösjuk eller nåt.

    SvaraRadera
  20. Jag tror det är några ugglor... något på tapeten är det iallafall. Anne-Marie

    SvaraRadera
  21. Är det någon form av väggdekoration? Jag trodde först att det var en fondvägg.

    SvaraRadera
  22. Fyndigt bild, ja satt först och fundera på vad det kunde vara, men sen läste ja det..*Skratt*

    SvaraRadera
  23. Anne-Marie: Jaa, det var en ny tolkning. Ugglor gillar jag, fast inte i mossen.

    Nicoline: Överkast på ett belgiskt fd kloster.

    Think twice: De röda prickarna gjorde mig mest fundersam. ;)

    SvaraRadera
  24. Nu har jag sovit på saken, men mönstret ser faktiskt fortfarande mystiskt ut.

    SvaraRadera
  25. Man har bara en chans att göra ett första intryck (och det består) sägs det... :)

    SvaraRadera
  26. Jag tycker också det ser ut som ugglor. Ugglor som står tillsammans tätt-tätt-tätt i en stor grupp eftersom de tror att de är pingviner.

    SvaraRadera
  27. Haha, ugglor som är färgblinda dessutom?! Eller var svart och vitt färger öht? Har glömt. Intressant tolkning hursomhelst!

    SvaraRadera