20 april 2010

Färgglad musik


Om du absolut måste se det här fotot i färg...
¡A gozarrr! Enjoy!

5 kommentarer:

  1. Gillar den i färg också, absolut! Jag känner rytmerna ända hit och får lust att dansa! Och då ska du veta att jag är alldeles nyvaken, jobbat inatt...

    SvaraRadera
  2. Ja. det måste jag;)
    Gillar den andra bilden oxå, men just med den här typen av musik så känns det så rätt med denna bild som flödar av färg av glädje!

    Ha en bra kväll!

    annette

    SvaraRadera
  3. ANNELIE: Jag gör allt för att mina läsare ska hålla sig vakna. ;)

    ANNETTE: Jo, jag gillar färgbilden också men jag tyckte så synd om den där stackars trummisen längst bort i hörnet som ser ut som en mörk fläck i ansiktet. Mina kunskaper i redigering räcker inte till för att ta fram hans ansikte... om det nu är möjligt öht, jag vet inte. :)

    SvaraRadera
  4. Kan nästan höra musiken ända hit...!

    SvaraRadera
  5. Härlig bild med mycket liv och rörelse i. Precis som en del redan skrivit så kan jag nästan höra musiken!

    SvaraRadera