9 maj 2010

Bildligt talat


Bildligt talat

12 kommentarer:

  1. Är det ett fotbollsmuseum? Ser inte riktigt ut som en fotbollspelare förstås. Mitt hus är ett klapphus (från mitten av 1800-talet) där man kan tvätta mattor än idag. Så tyvärr går det nog inte att bo där - väldigt blött om fötterna/Lis

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ett fotbollsmuseum som tillhör klubben Boca Juniors, dvs. Diego Armando Maradonas klubb. Det ligger en frispark ifrån hemma-arenan La Bombonera i Buenos Aires. Jag är inte så insatt i fotboll så jag vet inte vem museet har fått sitt namn efter men Quique är ett smeknamn på Enrique.

    P.S. Med den utsikten är det ett nöje att tvätta mattor!

    SvaraRadera
  3. Mysig skylt, och så kom jag ju så jag fick läsa om skylten oxå, skulle vara kul att spana in!

    annette

    SvaraRadera
  4. En rolig bild som jag tycker blev väldigt läcker med färgerna och med de olika strukturerna i materialet, sen att fotbollsspelaren ser lite rund ut gör ju inte saken sämre :D

    SvaraRadera
  5. Han ser välnärd ut Don Pedrin.

    SvaraRadera
  6. Trevlig liten skylt:)

    SvaraRadera
  7. En bestämd man, med mål i sikte :)

    Ha det gott/E-L

    SvaraRadera
  8. Bilden är så gott som oredigerad. Om jag inte minns fel så gjorde jag den bara en aning ljusare. Även gubbmagen är äkta. ;)

    SvaraRadera
  9. Det ser ut att vara en trevlig typ - rolig färgglad och säkert vänlig :)

    http://foto.rudenius.se/post/2010/05/09/Bildligt-talat-Handling.aspx

    SvaraRadera
  10. Det var en fin och rolig bild :) Han ser inte ut som de som spelar fotboll nu ;)

    SvaraRadera
  11. Härlig skylt med en lite rund fotbollsspelare!

    Tack för alla vänliga ord betr min Europaresa!

    SvaraRadera