17 maj 2010

Volcán Osorno

Petrohué, Puerto Varas

Inte ett askmoln så långt ögat når...

7 kommentarer:

  1. Underbart vacker bild, vill vara på plats och njuta, trots att jag inte gillar vinter så älskar jag snöklädda bergstoppar;)

    Ha en bra kväll!

    annette

    SvaraRadera
  2. Bara rent och fint.
    Tänk vad fantastiskt att få se något sånt!

    SvaraRadera
  3. Fint utan askmoln! För bara några månader sen var man ju inte ens bekant med det där ordet, då pratade man kanske om "åskmoln", men inte om "askmoln"...

    SvaraRadera
  4. Jag tycker bäst om att se snön så här - långt bort på bergstopparna. Då kan det vara riktigt vackert som på din bild!

    SvaraRadera
  5. Snygg bild! Tur att inte den "släppt sig"
    Ang kommentaren på min blog: Mitt i prick, jag har nog blandat ihop det lite ....*skratt*

    SvaraRadera
  6. Det är precis så här jag vill ha snön! På lagom avstånd när jag själv sitter och guppar på en båt i solskenet.

    Nej, ordet askmoln har jag nog inte skrivit tidigare. Var tvungen att kolla stavningen för det såg så konstigt ut.

    Och vulkaner ska helst inte "släppa sig" när man är i närheten... fast det vore ju en erfarenhet som man inte glömmer... om man överlever.

    SvaraRadera
  7. Verkligen en underbar bild.

    SvaraRadera