16 maj 2010

Bildligt talat


Bildligt talat

9 kommentarer:

  1. Olika infallsvinklar på Lissabon?

    SvaraRadera
  2. Ja, det kan det vara. Min tanke var snarare att hotellektyren inte är mycket att bli exalterad över...

    SvaraRadera
  3. Om det är hotellektyr Du visar ¨så känns det bra att jag alltid har egna pcketböcker med mej, men jag tycker om bilden som sådan, fina lite färger och skön känsla i bilden!

    annette

    SvaraRadera
  4. Jag skulle vara glad om jag tog mig till Lissabon!

    SvaraRadera
  5. Skulle nog också längta efter egen lektyr om detta är det enda som erbjuds!

    SvaraRadera
  6. En blandning förespråkar jag - lite eget och lite vad det lokala bjuder.

    SvaraRadera
  7. Om det lokala betyder en hylla med av andra resenärer lämnade pocketböcker där man kan byta sin medhavda mot en annan... då säger jag JA TACK! men Gula sidorna och religiös litteratur lämnar jag gärna till bättre behövande. Köper alltid minst en bok på plats, gärna på originaspråket om jag behärskar det, men det är nåt annat. :)

    SvaraRadera
  8. Den här litteraturen tilltalar inte mig heller. Jag har också minst ett par böcker med mig när jag reser.

    SvaraRadera
  9. Jag skulle nog ta med mig en egen bok ser jag.
    Men jag skulle gärna vilja åka dit och få se lite av landet :)

    SvaraRadera