4 september 2010

Färglek och bastubad



Cat vill se den i skrikigt blått (grinden från igår) och Della brukar dra på färgen. Jag testar förstås. På den övre bilden har jag dragit på färgen så mycket som själen tål och det känns väl OK. Men när jag boostade som picnik föreslog fick jag nästan hicka. Hälften räcker. Nu är det slutlekt, iaf för idag, för jag har planer på att umgås med nakna män i bastun. De har mycket att berätta. En packe näsdukar har jag blivit tillsagd att ha med. Det blir väl svettigt, antar jag. To bi kontinjuud...

5 kommentarer:

  1. Jag måste ju säga att den blå färg du hade på bilden igår var väldigt smakfull. :)
    Väntar ivrigt på det som ska kontinjuas.

    SvaraRadera
  2. Vilken grind, ovanligt med så mycket färg.

    Bastubadet, låter som helgens happening :-)

    Det var en liten Ittala skål

    Kram och ha en fortsatt skön lördag.
    //Lissen

    SvaraRadera
  3. Della: Gårdagens bild är på nåt sätt skonsammare för ögat fast jag måste säga att jag är positivt överraskad när det gäller de starka färgerna. Inte den boostade dock. Den är bara hemsk.

    Nu har jag kontinjuat. Du kan läsa min åpinjön om filmen i dagens inlägg.

    LissenTo: Bastubad brukar vara veckans höjdpunkt, åtminstone i Finland. Själv är jag avvand efter många år i Sverige. Men Iittala-skålar gillar jag. Mycket. :)

    TREVLIG HELG ALLA!

    SvaraRadera
  4. Härlig stark blå färg i den övre. Den undre gör mig dock yr(are). Vidare till de nakna männen...

    SvaraRadera
  5. Jag fick också något dimmigt i blicken och det var inte de nakna männen... På bio rensade jag tårkanalerna ordentligt. =)

    SvaraRadera