18 december 2011

Skyltsöndag - fönsterputsardröm


Mina Alicante-bilder har hittills mest visat sånt som inte har ett dugg med Spanien att göra (förutom horchatan då) men nu tar jag mig i kragen och visar en skylt som jag starkt förknippar med España. Fortsätter på shoppingspåret (så typiskt Pumita, haha... NOT!) med den här El Corte Inglés-fasaden (som för övrigt betyder engelskt kvarter). Har du någon lustig, spännande, intressant osv. skylt i byrålådan så gör gärna som Della: visa upp den för oss andra som gillar skyltar! Obs! Detta är ingen fotokedja med länkar och krafs men berätta gärna i kommentaren att du också firar skyltsöndag.

2 kommentarer:

  1. Det är så himla kul att följa i dina fotspår i Alicante. Kul att jämföra dina bilder med mina (ja inte kvalitén då utan motiven). Har en snarlik bild från El Corte Inglés-fasaden. Visst är det roligt!!!
    Dellas skyltfönster gav mig ett ASG!!!
    Har många roliga skyltar/affischer i arkivet - så tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Underbar bild, blir nästan lite yr i knoppen när jag tittat en stund!

    Bra att Du såg och fångade det på bild åt (oss:)

    annette

    SvaraRadera