1 februari 2012

Ordlös Onsdag - Zick-Zack


19 kommentarer:

  1. Wow, vilken fin bild. Snyggt redigerat. :)

    SvaraRadera
  2. Härlig Zick-Zack bild, man blir nästan snurrig! Hahahahaha.
    Ja Pumita, det är klart du får ta en bit! Smaska på bara!

    SvaraRadera
  3. Här var det zick-zack på längden och bredden. Snygg bild!

    SvaraRadera
  4. Tittar in och säger HEJ! Fin bild som vanligt. Spanien alltså, jag var ju där på höstlovet. Härligt. Vilken natur och vilka blommor:-)/Anette

    SvaraRadera
  5. Man kanske går lite zickzackigt när man har varit och roat sig hos Mamá Inés, vad vet jag. ;)

    SvaraRadera
  6. Kul bild, gillar när folk vågar redigera vågat ;0)

    SvaraRadera
  7. Tjusigt och gillar färgetonen i fotot. Kreativt och annorlunda.

    SvaraRadera
  8. V ä l d i g t snyggt redigerat! Tufft.

    Tack/Ha det gott!

    SvaraRadera
  9. Riktigt cool bild! Undrar vad det dröjer sig innanför där hos Mamá Inés!

    Svar ja. Jag har vävt mattan hos mig. Jag gillar färg som du kanske vet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det syns inte på bilden nu men Inés är tydligen en yppig kubanska, iaf om man ska tro flaggan som hänger ner. På hennnes pub/café kan man nog bli serverad ett och annat som får en att zickzacka. Kanske till och med salsalektioner. ;)

      Radera
  10. Superhärlig bild och vilken härlig färg Du redigerat i, där skulle jag gärna vara nu när vintern startat;)
    Fram för mera färg!

    annette

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig bild! Så bra tolkning!

    SvaraRadera
  12. Herlig! Dette var en kul etterbehandling!

    SvaraRadera
  13. Vackert Pumita, speciellt med den rosa-röda färgen. Bra bildredigering - eller lek med bilden här! Snyggt jobbat!

    Svar: Jag jobbar visserligen mest med layout av tidningar occh böcker, men när chefen tycker att jag är "understimulerad" så ger an mig både redigerings- och korrjobb. För även formgivare kan ju läsa och skriva;-)

    SvaraRadera
  14. Suverän bild för temat. :-)

    SvaraRadera
  15. Mycket läcker bildredigering, färgen och tonen i den.
    Lite yr blir jag :-) :-)

    Ha en fin vecka. // Lissen

    SvaraRadera
  16. Riktigt coolt redigerad .. gillar vad jag ser :) Svar: Ja, jag besöker symaskinsbutiken ganska ofta.. jag köper stickegarn där. Finns inte så många garnaffärer längre i min stad.

    SvaraRadera
  17. Tack Linda! Jag hittade till ditt bidrag till slut. Så tokigt det kan bli! Jag klickade bara på din profil här hos mig och fick två bloggar att välja emellan. Valde fotobloggen då och hamnade på slottsgården, haha.

    SvaraRadera
  18. Nyfiken som jag är så skulle jag absolut gå in där....fin bild!

    SvaraRadera