10 juni 2012

Skyltsöndag - Leuk u te ontmoeten

Trevligt att träffas!

8 kommentarer:

  1. De är allt för skojiga de där holländarna. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte så nära till skratt idag kanske men visst. ;)
      Har jag drabbats av EM-yra? Njae, men helt går det ju inte att undvika.

      Radera
  2. Ibland är det så svårt att bestämma sig; ska jag skratta eller bli tankfull. Av naturen står jag med 50/50 i båda. Kan man vara både glad och grubblare? :)

    Hoppas att solen skiner på dig! Här kom det en störtskur alldeles nyss, men nu har solen återtagit kommandot. Men, jag har sett radarbilden och vet att snart blir den ifrågasatt på nytt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men då är du som jag, det ena utesluter inte det andra, tycker jag. Det är ju bara positivt att vara "mångbottnad"... eller nej, det var inte rätt ord men jag kommer inte på något bättre. Man har liksom många sidor i sig.

      Jag var lite tveksam till den här bilden för jag som inte äter kött och tycker att köttkonsumtionen ska minska borde verkligen inte göra reklam för det men jag lät mig övertalas (av mig själv)... bara för underfundighetens skull. ;)

      Det är väldigt varierande väder, hen däruppe har svårt att bestämma sig idag.

      Radera
  3. Ha! Jag skyltar norskt denna vecka också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Norska skyltar gillar jag skarpt! :)

      Radera
  4. Älskar den där. Så himla dubbel- ja nästan trippelfyndigt!
    Bra att du åtminstone har baskunskaper i Euro 2012. Undrar om du har hämtat kunskapen från min blogg;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ordvitsar är kuliga! :)

      Heh, inspiration helt klart! Jag har varit mycket mer fotbollsintresserad förr men prioriterar lite annorlunda idag... men visst är det lätt att dras med i snacket trots att kunskapsnivån ligger längs havsnivån. Hos mig alltså. :)

      Radera