27 november 2006

Panama City




6 kommentarer:

  1. Fina bilder! :)

    SvaraRadera
  2. Jattefina bilder! Nu gor du mig annu mer sugen pa att aka, ju!;)
    Har du varit dar?

    SvaraRadera
  3. Tack, tack! Ja, det är mina kort allihopa. Var i Panama för snart tre år sedan när jag åkte runt i Centralamerika. Kommer att skriva lite mer om det framöver. :)

    SvaraRadera
  4. Gud vad det är spännande att se bilder från städer man inte har en aning om hur de ser ut!

    SvaraRadera
  5. Fina bilder , jag kom tyvärr aldrig så långt söderut som till Panama när jag reste runt i Centralamerika. Tcker att bildern för tankarn till mindre städer i Venezuela som jag varit i.

    SvaraRadera
  6. Mm, den längst ner kunde vara tagen på många ställen i Centralamerika... eller Sydamerika. Venezuela har jag inte varit i - ännu ;) - men kan tänka mig att gatubilden liknar småstäder där.

    SvaraRadera