13 januari 2007

Bloggportalen uppdaterar

Idag har jag ägnat mig åt bloggvård. När Bloggportalen uppdaterar har den vissa biverkningar och en av dem är att den där lilla söta rutan som jag hittills har haft på mina inlägg för att räkna läsarstatistik har över natten förvandlats till en länkknapp i glada färger.



Det störde mitt estetiska sinne (matchar inte) och jag var tvungen att ta fram kvasten och sopa bort den från tidigare inlägg. Många uppdateringar blev det. Hur är det förresten, måste man fortfarande ha länken i alla inlägg eller räcker det med att ha den i marginalen. Någon som vet?

3 kommentarer:

  1. Men ligger inte bloggportalen nere just nu?
    Jag tror att du aldrig har behövt ha med den pâ ALLA inlägg, bara pâ ett av de inlägg som är synliga pâ sidan, eller har jag fel för mig?

    SvaraRadera
  2. Jo, den ligger nere fortfarande, vad jag har sett.

    Ja, jag vet. Men jag var för slö för att ta bort dem. Hade nämligen länken som "default" på alla mina inlägg så jag slapp tänka på det. Tyckte att det var enklast så.

    SvaraRadera
  3. Jag menar förstås att ha länken i ett inlägg på framsidan (inte alla), uttryckte mig lite klumpigt där.

    SvaraRadera