23 mars 2007

Dagens bildgåta

Var står fotografen?


7 kommentarer:

  1. Eftersom det står Tulum Mexco under inlägget så gissa jag på det. Har jag fel vil jag gärna a någon liten ledtråd så ska jag gissa vidare

    SvaraRadera
  2. Men, Thérèse, det hade ju varit alldeles för enkelt. ;)

    Jag menar inte geografiskt utan, hhrrmm, vad är det för ställe kortet är taget på? Alltså var står fotografen? Kan vara blött men var inte det just vid det här tillfället. Vet inte om det hjälper sä mycket...

    SvaraRadera
  3. Tulum och stränder kan vara en liten ledtråd, kanske.

    SvaraRadera
  4. Ingen aning men nyfiken på svaret :)

    SvaraRadera
  5. Det var fyra kalkvita väggar, svängdörrar och inget tak. Golvet var gjort av klinkers i olika färger, i hörnet några löv och lite spindelväv.

    En krok att hänga handuken i, en liten träbänk och i väggen en liten tvålkopp. När jag tittade upp såg jag solen och en klarblå himmel, hörde havets brus och fågelkvitter.

    Ja, det var utsikten från min mexikanska duschkabin på Papaya Playa. Har svårt att tänka mig ett bättre sätt att börja dagen.

    SvaraRadera