11 juli 2007

Ugglor i mossen

eller hos Pumans dotter åtminstone. Av de 151 läsare (om det inte är en robot som har varit i farten, för det är många fler svar än på mina tidigare enkäter... eller så har någon röstat flera gånger) som har svarat på min bloggomröstning Nattuggla eller Early Bird hittills är det bara 11 som vill vara uppe i ottan. Jag är inte så förvånad eftersom bloggstatisken visar liknande tecken. Inte så många besök mitt i natten, men vid midnatt är det rätt många som läser här. Bloggare verkar vara kvällsmänniskor.

4 kommentarer:

  1. Var ser du statistiken på bloggen??? Kan man se någonstans vem som är inne på bloggen?

    SvaraRadera
  2. Inte jag! Jag går gärna upp i ottan och har svårt att sova länge på morgonen.

    SvaraRadera
  3. Sobri: Det finns olika statistikverktyg du kan använda, t.ex. Statcounter, Site meter eller Susnet (på svenska). Inte svåra att använda alls. Då kan du se vem som är eller har varit inne och gluttat på din blogg.

    Nadia: Undantaget bekräftar regeln! ;D Idag är jag uppe i ottan också, men det ska inte bli någon vana. Det kan jag lova.

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset! Har utforskat susnet!

    SvaraRadera