28 augusti 2007

Ordlös onsdag



25 kommentarer:

  1. Jo, jag vet att det är tisdag idag, men jag kommer inte åt någon dator imorgon och jag ville så gärna lägga upp den här bilden. ;)

    SvaraRadera
  2. Gud vad du skrämde mig! "Är det onsdag idag?? Jag hade tandläkare idag!"

    Men fin bild! :)

    SvaraRadera
  3. Jag skrämde dig?! Ooops! Hehe, det var väl bra att inte det här söta lilla djuret som gav dig hicka!

    Hoppas att det går bra hos tandläkaren imorgon! :)

    SvaraRadera
  4. Det går säkert bra, det brukar bara vara plånboken/bankkontot som det gör ont på..

    SvaraRadera
  5. Hejsan

    Nu är det ny runda i Solidaritetsbloggen. Den här månaden skänker vi en tanke och en hundring till alla de barn runt om i världen som drabbats av den senaste tidens naturkatastrofer.

    UNICEF är bidragstagaren och mer information hittar du som vanligt på http://delameddig.blogspot.com

    mvh / Marcus

    SvaraRadera
  6. Jag började på allvar ifrågasätta mit psyke... Jag fick det inte till att bli onsdag hur jag än vände och vred på det...hahahaha!
    Vad är det för ett underbart sött djur? Näsbjörn?

    SvaraRadera
  7. Tack för påminnelsen, Marcus! Ska genast skicka iväg mitt bidrag. :)

    Sobri: Hrm, som om det spelar roll om det är tisdag eller onsdag... eller ska du också till tandläkaren? ;D

    SvaraRadera
  8. Sobri: Just nu kommer jag inte ihåg vad han heter på spanska (black out!) men jag vet att iaf 2-3 som brukar läsa Pumans dotter vet svaret. Vi får hoppas att de kikar in här. :)

    SvaraRadera
  9. Neeej, inte till tandläkaren... Men jag hade annat imorgon (onsdag) som jag blev fundersam över om jag hade missat... Höll på att missa en fest i lördags som hade blivit jättepinsamt om jag hade glömt helt...

    SvaraRadera
  10. En trevlig liten krabat som dock inte jag heller vet vad den heter.

    Jag ser dock att du ännu inte lagt upp din länk på ordlös onsdag, och då vi inte känner varandra tillräckligt väl, så vågar jag inte göra det åt dig.

    SvaraRadera
  11. Ha ha en sån där tror jag kallas näsbjörn. När jag var i en park med olmek-statyer utanför Villahermosa i Tabasco i Mexico gav jag en sån ett kex och blev omringad och förföljd av en hel floc. Dom var ganska skojiga men väldigt närgångna och svåra att bli av med

    SvaraRadera
  12. Vilken söt liten björn (eller vad det är). Var lever den?

    Jag har en utmaning till dig på min blogg.

    SvaraRadera
  13. Fin bild har du fotograferat den själv?

    SvaraRadera
  14. Kent: Det hade du gärna fått göra! :) Jag har nämligen kommit hem precis från min senaste resa och kunde inte fixa det innan. Nejma kom visst inte ihåg heller.

    Thérèse: Nej, de var inte ett dugg rädda! Själv visste jag inte riktigt hur jag skulle bete mig... om de skulle bita eller nåt men det gjorde de inte.

    Lisa: Den här är från Guatemala om jag minns rätt, men jag såg dem på annat håll i Centralamerika också. Tack för utmaningen, ska titta på den imorgon. Är lite trött efter resan. :)

    Mammamia: Tack! Ja, jag tog den för några år sedan under rundresan i Centralamerika.

    SvaraRadera
  15. Välkommen tillbaka! Har saknat dig! Hur är det? Trivs du med ditt nya arbete? Var det trevligt på resan?

    SvaraRadera
  16. Sobri: Tack, vad gullig du är! Idag är jag ganska "fåordig" = dödstrött. Resan var bra (skriver mer om det senare - med bilder), nya jobbet är trevligt och allt är bra förutom att jag kom hem från flygplatsen men det gjorde inte min resväska. Ggrr! Det är inte första gången. Hittills har jag alltid fått väskan hem senare så jag hoppas att denna gång inte är något undantag!

    SvaraRadera
  17. Men vilken liten söt varelse. Var finns den?

    SvaraRadera
  18. Kul att du är tillbaka igen!
    Men vad tråkigt det där med väskan! Hoppas verkligen att du får den imorgon!

    SvaraRadera
  19. Så, du är tillbaks från klosterlivet. Nästa gång vet jag att vi känner varandra tillräckligt väl så jag vågar länka åt dig. Må gott så hörs vi.

    SvaraRadera
  20. Hej
    Vilken gullig liten krabat.Det vore nåt att ha som husdjur o promenera med .Undrar hur mattar,hussar o hundar skulle reagera då?
    :)

    SvaraRadera
  21. Jotack! Jag vet det där med att inte få med sig väskan... Kommer du ihåg Madrid... ;-)... Heathrow...

    SvaraRadera
  22. Nicoline: De finns i Centralamerika... kanske på andra ställen också, men det vet jag inget om.

    Haydee: Kul att vara saknad. Jodå, väskan kom idag. Skönt!

    Kent: Mm, det blev ju kortvarigt, mitt klosterliv menar jag, men det var inte alls så lugnt och stilla som man skulle kunna tro. Mer om det senare. Ha det bra själv!

    Gunnar: Det kanske inte är värre än illrar och sånt. Fast de är förstås lite mindre.

    Sobri: Snälla, påminn mig inte! ;D

    SvaraRadera
  23. Jag är imponerad!

    SvaraRadera
  24. Naaaaaw, vilken sötnos. Har tyvärr aldrig sett någon i det vilda. Men hade jag bott kvar längre i centralamerika kanske den också hade dykt upp tillsammans med allt annat onkytt i trädgården. ;-)

    SvaraRadera
  25. Lena: Sötare än alla katter tillsammans skulle jag vilja säga. ;) Är det sant??? att du inte har sett en sån här vildbatting förut? Jag blir mäkta förvånad eftersom du brukade ha en hel zoo på tomten i Nica. Det kryllade av dem i Costa Rica också. Minns du vad de heter på spanska? Jag har tappat bort det helt och hållet. *skäms*

    SvaraRadera