14 augusti 2007

Var är alla?

Fick nästan hicka när jag såg att min karta (ClustrMaps till höger i marginalen under rubriken Besökare världen över) var så gott som rensad på alla röda pluppar som visar var i världen mina trevliga besökare befinner sig. Tills jag upptäckte att jag har haft kartan ett helt år och då arkiveras bilden och man startar på ny kula. Det är klart, det får ju inte plats med hur många pluppar som helst. Jahapp, det var dagens i-landsproblem. Nu ska jag fortsätta översättningen av fadderbrev till Plan. Lev väl!

4 kommentarer:

  1. No hejsan Puma,

    I am here. Visiting you and adding a new dot on your map. I think I understood that much, that you've started a new visitors map...

    Ha det so bra och take care. Come visit me every once in a while and leave a note.

    SvaraRadera
  2. Hi J.G,

    Thanks for a US dot! *lol* Your visit is always welcome, with or without dots. ;) No, the map is not new. The thing is that I´ve had it for one year and now all the old dots have disappeared from it (to the archive).

    Actually, I read your blog this morning (those four lines you posted are memorable indeed) but I didn´t leave any comment this time. I try not to spend too much time in front of the computer on my vacation. Cu l8r and take care! :)

    SvaraRadera
  3. Jag är HÄR!

    SvaraRadera
  4. Vad trevligt! Då är din "dot" på plats också. ;)

    SvaraRadera