8 september 2007

Boka resa 2007

Om du inte kan eller vill gå på gatan i helgen (Street) kan du besöka resemässan i Globen i Stockholm nästa helg, 14-16/9, som heter BOKA RESA 2007. På programmet bl.a. föreläsningar om Patagonien med Påskön, Guatemala, Dominica, Tanzania och Madagaskar (nu räknar jag upp några av dem jag är intresserad av men det finns flera... Australien och Hurtigrutten t.ex.). Entrépriset är 100 kr och du kan delta i utlottning av resor, smaka på exotisk mat och låta dig färdas till fjärran länder med tankens magiska kraft.

6 kommentarer:

  1. Åh jag vill vinna en resa, varför inte till Påskön? Men jag vinner ju aldrig nåt, blir nog tvungen att betala... och alltså blir det tji Påskön för min del! Det är f ö i regnigaste laget för att det ska vara kul att gå på Street.

    SvaraRadera
  2. Påskön står högt upp på min önskelista! Synd bara att den ligger så långt bort.

    Jag vinner sällan nånting men man vet aldrig... man måste ju va´ med för att ha en chans.

    Är lite tveksam till att gå iväg till Street också. Hoppas på bättre väder imorgon. Fast å andra sidan... det är ju inomhus. ;)

    SvaraRadera
  3. Är dessvärre inte alls i närheten... Men det låter spännande... Du får berätta sen!

    SvaraRadera
  4. Mm, det var flera intressanta föreläsningar. Det lutar åt att jag går på den här och hoppar över Street, men har inte bestämt 100% ännu. Svårt att hinna med båda.

    SvaraRadera
  5. Hej - jag var där... det var hur bra som helst...jag bokade en resa... Anne-Marie

    SvaraRadera
  6. Vad kuuuul, Anne-Marie! Jag valde långa skogspromenaden idag och går på mässan på Globen istället. Vart åker du?

    SvaraRadera