27 september 2007

Seamisai

4 kommentarer:

  1. Fint! Men sjunger de pâ bâde italienska och portugisiska?
    Nu blev jag sömning...godnatt!

    SvaraRadera
  2. Visst är det vackert! Laura (Pausini) sjunger på italienska och Gilberto Gil (?) portugisiska. Inte riktigt rätt musik just nu för jag blir också sömnig efter en hård arbetsvecka... och 69 613 steg i stegmätaren. Inte konstigt om man blir lite trött!

    SvaraRadera
  3. Det var ju den här låten vi diskuterade för ett tag sedan, eller hur?

    Och även Gilberto Gil sjunger några rader på italienska.

    SvaraRadera
  4. Helt rätt! Det var när jag länkade till Il mondo che vorrei, en annan av mina favoriter. Fast jag tycker egentligen bättre om Lauras egna version utan GG (trots att portugisiskan låter jättemysig).

    SvaraRadera