1 augusti 2008

Pissed off!

Ursäkta uttrycket men det passar som näven i ögat på den här bilden hos Tjuvtittat.se! Kunde ha varit min dörr.

5 kommentarer:

  1. Wow! Jättekul att läsa ikapp på din blogg! Kul att resan till Chile verkar bokad också!?

    SvaraRadera
  2. HA ha , en kompis till mig hade en liknade skylt på sin dörr förut. Kanske till och med lite argare än den här. Det var något i stil med "Ingen jävla reklam , propaganda eller annan skit försök att fatta att jag menar allvar" Han som bodde i min lägenhet före mig hade satt upp två nej-till-reklam-lappar på dörren som jag har låtit vara kvar och det har faktiskt funkat bra.

    SvaraRadera
  3. Ha - ja, det behövs nog ibland. Fast hos mig funkar det faktiskt. Har inte fått nån reklam på mycket mycket länge.

    SvaraRadera
  4. hmmm verkar bara vara jag som gillar att bläddra i reklam. Mina höjdpunkter är ElGiganten och Siba men jag kan inte minnas när jag köpt nåt av dem sist.

    SvaraRadera
  5. GRANCANARIAMAMMAN: Kul att ha dig här! Jodå, den är bokad sedan länge men först nu börjar det kännas som att det blir verklighet en dag. Jag har börjat läsa på lite om Chile och Påskön och så har jag snart läst ut Isabel Allendes Inés min själs älskade. Den är riktigt intressant om man gillar historia.

    TERESITA: När jag flyttade hade jag ingen skylt från början och jag höll på att drunkna i reklam. Det var inte kul! Jag har annat att göra än att springa med det till papperssorteringen stup i kvarten. Nu får jag bara kommunal info fast egentligen vill jag inte ha det heller. Slöseri med papper, tycker jag. Jag skaffar mig info på annat sätt.

    DELLA: En del utdelare bryr sig ju inte. De vill bara bli av med sina pappersbuntar. Det funkar bra hos mig för det mesta.

    MARIUS: Jo, det verkar så, hihi. Annars trodde jag att det mest är tjejer och tanter som bläddrar i reklamen och jagar extrapriser. Men det kanske bara är mina fördomar. Tekniktidningarna går hem hos killar och gubbar.

    SvaraRadera