8 april 2014

Öken

Fortfarande ingen dator. Kanske nästa helg... om jag har tur.

18 kommentarer:

  1. Jobbigt värre! Håller tummarna för nästa helg och dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det lät bra när jag skrev det. Obotlig optimist är mina mellannamn. Men nu så...

      Radera
  2. Vi är här och håller fortet tills dess du är tillbaka :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det var snällt! Världen ser inte ut att ha gått under. Som tur är. ;)

      Radera
  3. Samma skit här;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. En annan har ju ingen jobbdator att ta till. :( Och i ärlighetens namn, jag tänkte att det kanske är nyttigt att vara bortkopplad... eller nerkopplad det kanske heter... och började nästan vänja mig vid att vara blogglös. Men jag saknar alla mina bloggkompisar! Nu håller vi tummarna riktigt hårt att det inte s**ter sig igen. :)

      Radera
    2. Eller jo, jobbdator har jag förstås men den är inte till för bloggeri.

      Radera
  4. Ett liv utan dator... hm.
    Fast jag klagar inte över att bli datorfri nu ett tag. Bara den funkar när jag kommer hem. :-) Hörs!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt har sina för- och nackdelar, som jag brukar säga. På resande fot saknar jag inte datorn. Tycker snarare att det är skönt med ett avbrott. Bara den funkar när man behöver den, som sagt. :)
      P.S. Jag har mycket att ta igen, från resor och så, men det får bli en senare fråga. Jag har ju vant mig vid en "rörligare" tillvaro. Att stelna till vid datorn lockar inte så mycket. Får ta lite i taget. :)

      Radera
  5. Blogg stiltje hos mig med men av helt andra orsaker.. Hoppas det löser sig !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är rätt nyttigt mellan varven. Är du i Älvsjö och plockar svamp... eller hur var det? ;)

      Radera
  6. Oj! Har förstås undrat. Välkommen åter!

    SvaraRadera
  7. Hoppas du snart kan ge dig ut på surfingvågorna igen!

    SvaraRadera
  8. Men det var då det värsta! Du kan inte ha det lätt. ;-)
    Vill så gärna ha tillbaka dina underfundigheter och roliga och intressanta bilder från olika platser.
    Och dina Skyltsöndagar! Vi behöver någon som håller ihop oss. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för dina vänliga ord! Har saknat alla fina bloggvänner, det är det värsta! Men nu ser det ut som att läget är under kontroll. Fast det där sista köper jag inte. Klart det går om man vill. ;)

      Radera
  9. Hmm... hur går det ??? Vi är många som saknar dig !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Saknar er också! Det finns hopp. Har bytt ut några välvalda delar, inte jag då utan min dataguru, så nu ser det ganska bra ut. :)

      Radera